Cliëntenraad moet vragen durven stellen

Gesprek met Yvonne van Gilse

De grootste valkuil voor cliëntenraden is dat ze zich gaan gedragen alsof ze bestuurder zijn. Dat zegt Yvonne van Gilse, directeur LOC Zeggenschap in zorg.  LOC Zeggenschap in zorg is de grootste centrale cliëntenorganisatie. LOC heeft een uitgebreid  pakket van diensten en producten, waar cliëntenraden die lid zijn van LOC gebruik van kunnen maken.

Cliëntenraden moeten vragen durven stellen

Voor ´t Blauwborgje & Keerkring, de Diamant en Gabriel zitten familieleden van de bewoners in de cliëntenraad. Neem contact op met de cliëntenraad wanneer u vragen of opmerkingen hebt, of u aan wilt melden als lid.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>